اخبار بازی

عرضه Bayonetta 3 در سال 2020

عرضه Bayonetta 3 در سال 2020

وی جی مگ: امروز کمپانی نینتندو خبر از انتشار دو بازی Animal Crossing و Luigi’s Mansion 3 در سال 2019 داد. با این حال هم‌چنان هیچ گونه جزئیاتی در خصوص زمان عرضه Bayonetta 3 به اشتراک گذاشته نشد. امری که بیان می‌دارد احتمالا تا سال 2020 شاهد انتشار این اثر اکشن ماجراجویی نخواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که سومین نسخه از مجموعه بازی Bayonetta در رویداد The Game Awards 207 معرفی شد اما از آن زمان تاکنون هیچ گونه نمایشی از عنوان در دست ساخت استودیو Platinum Games صورت نگرفته است. حتی با شروع سال 2019 نیز هنوز هیچ اطلاعاتی از این بازی در میان گذاشته و به همین دلیل بسیاری بر این باور هستند شاهد عرضه Bayonetta 3 در سال جاری نخواهیم بود.

با این حال باید توجه کرد عدم انتشار این بازی در سال جاری به صورت رسمی مورد تایید نینتندو و یا سازندگان آن در استودیو Platinum Games قرار نگرفته و شاید این بازی تا انتهای 2019 برای Nintendo Switch منتشر شود. هر چند که احتمال وقوع این امر بسیار کم و دور از انتظار به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود در نمایشگاه E3 پیش‌رو شاهد انتشار اطلاعات و هم‌چنین نمایشی از این بازی در کنفرانس کمپانی نینتندو باشیم. عنوان مورد بحث به صورت انحصاری برای کنسول هیبریدی Nintendo Switch در حال توسعه قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =