اخبار بازی

عرضه DayZ در سال 2018 قطعی است

عرضه DayZ در سال 2018 قطعی است

در حالی‌که بازی بسیار محبوب PUBG که به صورت early access برای PC دردسترس است تا چند روز آینده برای کنسول XBOX ONE هم عرضه می‌شود، سازندگان بازی DayZ مجددا خاطر نشان کردند که بازی محبوب survival آن‌ها، سال آینده برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

تهیه کننده ارشد شرکت Bohemia Interactive آقای Eugen Harton برنامه‌هایشان را در بلاگ مخصوص به این بازی مشخص کرد که آن‌ها قصد دارند جمع زیادی از مخاطبان را که مدت زیادی انتظار این بازی زامبی‌محور survival را می‌کشند، راضی کنند. آن‌ها از بابت تاخیرهای به‌وجود آمده عذر خواهی کردند و قول دادند در سال 2018، هم نسخه‌های کنسولی بازی منتشر شود و هم نسخه PC بازی از حالت early access خارج شده و عرضه نهایی شود. «در حالی‌که بتا بازی روی PC همان‌طور پیش می‌رود که ما می‌خواهیم، ما هم‌چنان در تلاش هستیم تا DayZ را به کنسول XBOX ONE بیاوریم. جایی‌که می‌دانیم گیمر‌های فراوانی مشتاقانه منتظر بازی هاردکور survival ما هستند. مطمئن باشید سال آینده این اتفاق خواهد افتاد و 2018 مسلما هیجان‌انگیرترین سال برای DayZ خواهد بود.»

پلیر‌های کنسولی مدت زمان زیادی است که منتظرند تا DayZ را تجربه کنند. این بازی در ابتدا در سال 2013 به صورت early access برای PC عرضه شد و قرار بود تا نسخه PS4 بازی سال 2014 و نسخه XBOX ONE آن هم در سال 2015 عرضه شوند. نکته جالب این است، سازندگان بازی در صحبت‌های اخیر در رابطه با عرضه نسخه‌های کنسولی بازی، اشاره‌ای به ورژن PS4 بازی نمی‌کنند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 2 =