اخبار بازی

عرضه Grip در سال جاری میلادی قطعی شد

عرضه Grip در سال جاری میلادی قطعی شد

وی جی مگ: با اعلام استودیو سازنده و ناشر بازی، عرضه Grip در سال جاری میلادی قطعی شد.این بازی ریسینگ که با الهام از عناوین کنسول PlayStation چون Rollcage ساخته شده است از سال 2016 به صورت دسترسی پیش از موعد در استیم قرار دارد. سرانجام سازنده آن استودیو Caged Element و شرکت ناشر Wired Productions امروز اعلام کردند در سال جاری GRIP از دسترسی پیش از موعد خارج شده و نسخه کامل آن علاوه‌بر PC برای کنسول‌های XBOX ONE، Switch و PS4 عرضه خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، Grip یک عنوان ریسنگ sci-fi جذاب است که از ویژگی‌های دیوارنه‌واری چون تخریب‌پذیری دیوارها و نابودی دشمنان با سلاح‌های مختلف در ساختار گیم‌پلی حود استفاده می‌کند. طیق اعلام استودیو سازنده بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در حال توسعه بوده و از کنسول‌های میان‌نسلی PS4 PRO و XBOX ONE X نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Chris Mallinson کارگردان بازی از استودیو Caged Element در رابطه با بازی در دست ساخت خود و همکاری با Wired Production برای عرضه بازی روی کنسول‌های خانگی توضیح داد «ما امروز بسیار هیجان‌زده هستیم تا همکاری خود را با Wired Production اعلام نماییم. توسعه GRIP به عنوان پروژه‌ای برای ادای احترام به عناوین بزرگ Rollcage و پلیرهای ریسینگ قدیمی آغاز شد اما اکنون به صورت کامل به یک بازی ریسینگ مبارزه‌ای آینده محور تبدیل شده است. به شدت به ساخته خود افتخار کرده و برای عرضه کامل آن در سال جاری نمی‌توانیم صبر کنیم.»

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − 2 =