اخبار بازی

عرضه Jotun: Valhalla Edition برای Nintendo Switch در ماه جاری

عرضه Jotun: Valhalla Edition برای Nintendo Switch در ماه جاری

وی جی مگ: استودیو Thunder Lotus Games اعلام کرد بازی Jotun: Valhalla Edition برای Nintendo Switch در ماه جاری عرضه خواهد شد. این بازی اکشن ماجراجویی تحسین شده در تاریخ 27 آپریل 2018 (7 اردیبهشت 97) برای کنسول هیبریدی نینتندو انتشار می‌یابد.

به گزارش وی جی مگ، سازنده این بازی در اعلام این خبر خود توضیح داد که آن‌ها عنوان Jotun را برای Switch بازسازی و بهینه کرده‌اند و تغییراتی را نیز در سیستم گیم‌پلی بازی اعمال نمودند تا با حالت دستی کنسول نینتندو سازگاری کامل داشته باشد. Will Dube رییس استودیو Thunder Lotus Games طی بیانیه‌ای در خصوص عرضه نسخه Switch بازی اظهار کرد «تجربه ساخته استودیو خود روی یک کنسول دستی من را به خاطرات گذشته بازگرداند. یکی از قدیمی‌ترین خاطرات من مربوط به کنسول دستی Game Boy می‌شود که به همراه برادرانم طی یک سفر جاده‌ای با آن سرگرم می‌شدیم. امیدوارم تجربه بازی جدید ما روی Switch نیز بتواند تجربه نوینی را به گیمرها در سرتاسر دنیا القا کند.»

از امروز پیش‌خرید بازی از طریق Nintendo Switch eShop برای مناطق آمریکای شمالی و جنوبی در دسترس قرار می‌گیرد در حالی که این موضوع برای کاربران اروپا و ژاپن به ترتیب در تاریخ‌های 18 و 19 آپریل مهیا می‌گردد. Jotun پیش از این برای پلتفرم‌های WiiU، XBOX ONE، PS4 و PC منتشر شده است.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − شش =