اخبار بازی

عرضه Pillars of Eternity Definitive Edition مورد تایید قرار گرفت

عرضه Pillars of Eternity Definitive Edition مورد تایید قرار گرفت

امروز دو شرکت Obsidian Entertainment و Paradox Interactive از عنوان Pillars of Eternity: Definitive Edition برای پلتفرم‌های PC، Mac و Linux  پرده‌برداری کردند. این باندل شامل بازی اصلی، بسته اضافه شونده  White March، تمام محتویاتی که پیش از این در انحصار نسخه ویژه Pillars of Eternity: Royal Edition بودند و DLC جدید Deadfire Pack می‌شود که مسلما اشتیاق گیمرها را به نسخه دوم این سری یعنی Pillars of Eternity II: Deadfire افزایش می‌دهد.

باندل Pillars of Eternity: Definitive Edition به صورت دیجیتالی در تاریخ 15 نوامبر 2017 (چهارشنبه 24 آبان 96) منتشر خواهد شد و قیمت آن 40 دلار خواهد بود.این نکته به این معنی است که قیمت نسخه اصلی بازی به 30 دلار کاهش خواهد یافت. بسته قابل دانلود جدید ذکر شده یعنی Deadfire Pack نیز در همان تاریخ منتشر می‌شود و برای کسانی که نسخه اصلی بازی را خریده اند رایگان خواهد بود.

بسته قابل دانلود Deadfire Pack آیتم‌های جدیدی را برای یافتن و جستجوکردن در بازی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.به علاوه شامل پرتره‌هایی جدیدی از دنباله این بازی یعنی Pillars of Eternity II: Deadfire خواهد بود که به تازگی نیز در کمپین جذب سرمایه Fig موفق بوده و قرار است در سال 2018 منتشر شود.

کسانی هم که علاقه‌مند هستند تا بازی مذکور را روی کنسول‌ها تجربه کنند، Pillars of Eternity: Complete Editon شامل گسترش دهنده ذکرشده White March، برای دو کنسول PS4 و XBOX ONE دردسترس است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 3 =