اخبار بازی

عرضه Rick And Morty Virtual Rick-Ality برای PS VR تایید شد

عرضه Rick And Morty Virtual Rick-Ality برای PS VR تایید شد

وی جی مگ: شرکت Adult Swim Games با معرفی Rick And Morty Virtual Rick-Ality برای PS VR ، عرضه آن را در ماه آپریل 2018 تایید کرد. هم‌چنین کالکتورز ادیشنی نیز برای این بازی معرفی شده که ساخت فیگور موجود در آن توسط Funko Pop صورت می‌گیرد و علاوه‌بر بازی اصلی شامل یک پوستر دو طرفه اختصاصی و یک کامیک‌بوک از Rick And Morty است.

به گزارش وی جی مگ، Rick And Morty Virtual Rick-Ality با استفاده از پلتفرم واقعیت مجازی پلیر را در دنیای عجیب و غریب Rick And Morty قرار می‌دهد. پلیرها با قرار گرفتن در نقش کلونی از Morty، می‌توانند در دنیای بازی و از طریق پرتال‌ها به جستجو بپردازند، در آزمایشات Rick به او کمک کنند و با سایر وسایل‌های از جمله خطرناک Rick که در گاراژ او پر شده به تعامل بپردازند.

صداگذاری شخصیت‌های بازی تماما توسط بازیگران اصلی سریال انجام شده است. در این بازی شما باید برای حل مجموعه‌ای از‌ پازل‌ها، دستورعمل‌های Rick را انجام دهید.

همانند نسخه PC این بازی در که ماه آپریل 2017 عرضه شد، وظیفه ساخت Virtual Rick-Ality برعهده استودیو Owlchemy Labs بوده که به واسطه عنوان Job Simulator شناخته می‌شود. Rick And Morty Virtual Rick-Ality با قیمت 30 دلار در هر دو صورت دیجیتال و فیزیکی دردسترس قرار خواهد گرفت.

عرضه Rick And Morty Virtual Rick-Ality برای PS VR تایید شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 10 =