اخبار بازی

علاقه صداگذار Bully به ساخت ادامه این بازی

علاقه صداگذار Bully به ساخت ادامه این بازی

وی جی مگ: مسلما بسیاری از گیمرها جری رزنتال را نمی‌شاسند. اما این شخص صداگذار Bully و شخصیت اصلی این بازی یعنی جیمی هاپکینز 15 ساله بوده است. ساخته اکشن ماجراجویی کمپانی Rockstar Games که در سال 2006 عرضه شد.

به گزارش وی جی مگ، تا به امروز Bully تنها اثری بوده که جری رزنتال در آن به عنوان صداگذار کار کرده و فعالیت و حرفه اصلی او به زمینه موسیقی مربوط می‌شود. با این حال اگرچه رزنتال پس از ساخته Rockstar در بازی دیگری فعالیت نداشته اما در صورت ساخت نسخه دوم Bully به کار در آن علا‌قه‌مند خواهد بود. صداگذار Bully به تازگی در کانال یوتیوب SWEGTA که محتویات آن به بازی مورد بحث مربوط می‌شود حضور به عمل آورده و در ویدئویی به نام “پیام جری به جامعه مخاطبین Bully” اعلام کرد اگرچه دیگر درگیر صداپیشگی نیست اما در صورتی که Rockstar برای ساخت نسخه دوم Bully او را بخواهد رزنتال به انجام آن علاقه‌مند و مشتاق خواهد بود.

رزنتال در این ویدئو تاکید داشت هیچ اطلاعی در خصوص Bully 2 و احتمال در دست تولید بودن آن نداشته و تنها شایعات مختلف موجود به گوش‌های او نیز رسیده است. با این حال براساس حدس‌ و گمان‌ها این احتمال وجود دارد در صورتی که Bully 2 روزی ساخته شود شاهد هیچ کدام از شخصیت‌ها و بازیگران قدیمی در آن نخواهیم بود و یا در صورت وجود جیمی هاپکینز، این شخصیت به صورت یک دانسجو به تصویر کشیده می‌شود و نقش آن نیز توسط بازیگر دیگری ایفا خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − هشت =