اخبار بازی

علاقه کارگردان Mortal Kombat 11 به ساخت بازی مبارزه‌ای Marvel vs DC

علاقه کارگردان Mortal Kombat 11 به ساخت بازی مبارزه‌ای Marvel vs. DC

وی جی مگ: اد بون از استودیو NetherRealm علاوه‌بر خلق مجموعه Mortal Kombat وظیفه کارگردانی دو قسمت از بازی فایتینگ Injustice را برعهده داشته است. این کارگردان هم‌چنین صحبت‌هایی با Marvel برای ساخت بازی داشته و از آن جالب‌تر ایده و علاقه برای ساخت بازی مبارزه‌ای Marvel vs DC است.

به گزارش وی جی مگ، اد بون به تازگی در جلسه پرسش و پاسخ سریعی که با گیم اینفورمر داشته به سوالات متعددی که عمدتا به Mortal Kombat 11 اختصاص پیدا می‌کرد پاسخ داده است. با این حال سوالات به موضوعات متفاوت دیگری هم کشیده شد که طی آن از بون پرسیده شد آیا تاکنون مکالمه‌ای با Marvel برای توسعه بازی برای آن‌ها داشته است. بون در حالی که با اشتیاق این موضوع را تایید کرد اما گفت که نباید در این مورد حرفی بزند.

در ادامه پرسش‌های گیم‌اینفورمر پیرامون این موضوع که آیا اد بون برای ساخت یک بازی فایتینگ برای Marvel مشتاق است کارگردان Mortal Kombat 11 تویضح داد «بله بسیار برای انجام آن علاقه‌مند هستم. ساخت بازی مبارزه‌ای Marvel vs DC هم بهترین و جذاب‌ترین گزینه محسوب می‌شود.»

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) منتشر می‎‌شود. Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC پلتفرم‌های مقصد بازی به شمار می‌آیند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + سیزده =