اخبار بازی

عمر بازی World of Warcraft به پنج هزار روز رسید

عمر بازی World of Warcraft

وی جی مگ: شاید پلیر‌های World of Warcraft برای محتوای قابل دانلود Battle for Azeroth آماده می‌شوند. هفتمین محتوای این بازی MMO که مدت زیادی است طرفداران را مشغول خود کرده است. شاید خیلی‌ها ندانند که عمر این بازی به پنج هزار روز رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، این بازی ابتدا در 23 نوامبر سال 2004 منتشر شد یعنی این بازی 14 ساله است و هنوز پلیر‌ها مشغول انجام دادن این بازی هستند و اگر به دنبال عمر دقیق آن هستید در تاریخ 2 آگوست 2018 این بازی 5 هزار روزه شد.

البته تاریخ World of Warcraft کل داستان نیست. اگر بازی‌های اصلی Warcraft را نیز اضافه کنید عمر این سری به 8650 روز افزایش می‌یابد. اولین عنوان از این سری یعنی Warcraft Orcs & Humans دقیقا ده سال قبل، پیش از بازی world of Warcraft در تاریخ 23 نوامبر 1994 منتشر شد.

علی‌رغم این تاریخ طولانی، این بازی به عنوان طولانی‌ترین سری Warcraft بحث‌برانگیز است و با عرضه محتوای قابل دانلود Battle for Azeroth این مدت زمان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

محتوای قابل دانلود Battle for Azeroth برای بازی World of Warcraft در تاریخ 14 آگوست منتشر می‌شود و فقط باید هفت روز دیگر برای این محتوا صبر کنید. خودتان را برای نبرد‌های بیشتر آماده کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 12 =