اخبار بازی

عملکرد مشابه بازی The Crew 2 با قسمت اول این مجموعه

عملکرد مشابه بازی The Crew 2 با قسمت اول این مجموعه

وی جی مگ: در نقدهای انجام شده، بازی The Crew 2 نمره‌های متوسطی از سوی منتقدین دریافت کرده است. شاید خیلی‌ها بخواهند بگویند که این یک بازی ضعیف است، بهتر است یادآور شویم که سال‌های زیادی است شرکت Ubisoft شکستی نخورده است و حتی بازی‌هایی که به نظر می‌رسید که شکست خورده‌اند، در زمان انتشار با پشتیبانی خوب توانسته‌اند به فروش خوبی دست یابند.

به گزارش وی جی مگ، با این اوصاف هنوز زود است تا بازی The Crew 2 را شکست خورده بنامیم. Yives Guillemot مدیر اجرایی Ubisoft و مدیر ارشد مالی یعنی Alain Martinez در صحبتی با سرمایه‌گذاران اعلام کردند که بازی The Crew 2 عملکردی مشابه با قسمت اول را دارد. منظورشان این است که این بازی در فروش مانند نسخه قبلی عمل می‌کند.

آن‌ها اعتراف کردند که این بازی بعضی از محتواها و عملکردهایی که از آن انتظار می‌رفت را ندارد از جمله حالت‌های مربوط به پلیر در مقابل پلیر تا بتوانند به رقابت بپردازند که پلیرها از این بابت عصبانی می‌شوند. برای جلب رضایت پلیر‌ها، آن‌ها گفتند که باید محتواهای بیشتری به بازی اضافه شود و قول دادند که اطلاعات بیشتری را در مورد بازی The Crew 2 در نمایشگاه Gamescom منتشر کنند.

بازی The Crew 2  در تاریخ 29جوئن 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر شده و هم‌‌اکنون در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − چهار =