اخبار بازی

عنوان خارق العاده ی Resident Evil 4 به Xbox One و PS4 می آید

عنوان خارق العاده ی Resident Evil 4 به Xbox One و PS4 می آید 1

کمپانی کپکام امروز در بلاگ خود اعلام کرد که عنوان محبوب Resident Evil 4 برای کنسول های نسل حاضر یعنی Xbox One و PS4 منتشر خواهد. از نظر بسیاری از گیمر ها این نسخه از بازی بهترین قسمت این فرانچایز بوده و هنوز هم طرفداران خودش را دارد. همچنین کپکام اعلام کرد که این نسخه از بازی که برای نسل حاضر منتشر می گردد، شامل تمامی محتواها و بسته های الحاقی نیز خواهد بود که شامل: Separate Ways ،Assignment: Ada و The Mercenaries می باشد و در زمان انتشار یعنی 30 آگوست برابر با 9 شهریور ماه، قیمتی معادل 19.99 دلار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این عنوان تنها نسخه از سری Resident Evil می باشد که با کسب امتیاز بسیار بالای 96 از وب سایت متاکریتیک، موفق شد تا لقب بهترین بازی سال 2005 را از آن خود کند.

عنوان خارق العاده ی Resident Evil 4 به Xbox One و PS4 می آید

احمدرضا حاج آقایی

احمدرضا حاج آقایی

Video Game Critic & Tech Geek
برای ارتباط :
t.me/TheSlayer
Steam : Dyst1

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 13 =

  • من 5 رو گرفتم انشالله چهار رو هم میگیرم بعد از 7الی 8 بار بازی کردن خیلی هوس کردم روی ایکس باکس وان بازیش کنم

  • سلام. من تازه ps4 خریدم . موقع خرید همون جا فروشنده دستگاه رو وصل کرد و منوی بازی اومد بدون این که پچ اولیه که 300 مگابایت هست رو دانلود کنه! البته قبلش یه سری چیز های دیگه اومد. مثلا زبان دست گاه . البته مطمئن نیستم چون خوب ندیدم. از فروشنده سوال کردم احتیاج به دانلود پچ نداره . گفت این ها آپدیت شده هستند. آیا ممکنه دست گاه استفاده شده باشه؟ یا این که منظورشون این بود که همون اول که دستگاه ها رو آوردن همه ی آپدیت ها رو خودشون دانلود کردن؟ حا لا از کجا بفهمم دستگاه دسته دوم بوده یا استفاده نکرده بود؟

    • به فروشنده باید اعتماد کنی.
      نویی دستگاه هم موقع باز کردنش معلومه.
      اپدیت دستگاه اجباری نیست بزنی ولی بزنی هم خوبه.
      فروشنده ها معمولا دستگاه رو موقعی که میخوان بفروشن باز میکنن و همون موقع اپدیت میزنن. کسی دستگاه اورجینال رو باز نمیکنه اپدیت کنه دوباره بزاره توی جعبه. لااقل من ندیدم.