اخبار بازی

عنوان Death Stranding موفقیت آمیز بوده است

کارگردان ژاپنی صنعت بازی Hideo Kojima تأکید کرده است که عنوان Death Stranding یک موفقیت در فروش بوده است و Kojima Productions را قادر ساخته است تا پروژه دوم اعلام نشده خود را تأمین کند.

در مصاحبه با وب سایت ژاپنی Livedoor، خالق Metal Gear Solid گفت:

ما کاملاً از خط مورد نیاز برای عبور، عبور کرده ایم تا به موفقیت برسد. از جمله از این موفقیات تامین هزینه های تولید بازی بوده است.

ما هنوز نسخه PC را منتشر نکرده ایم بنابراین اطمینان کافی را برای شروع کردن پروژه بعدی خود فراهم کرده ایم. درنتیجه اصلا نیازی به نگرانی نیست.

عنوان Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 به صورت انحصاری زمانی برای پلی استیشن 4 منتشر شد و مورد توجه بسیاری از منتقدین و گیمر های قرار گرفت.

این عنوان در رده دوم، پس از Call of Duty: Modern Warfare ، وارد جدول فروش انگلستان شد و در پشت Days Gone به عنوان دومین بازی پلی استیشن در 2019 منتشر شد.

قاتل غیر زامبی سونی در انگلستان حدود 300 هزار نسخه دیگر را فروخت. هفته اول Death Stranding شاهد فروش جعبه جعبه در انگلستان مشابه با The Order 1866 و Bloodborne بود.

براساس داده های فروش شرکت Famitsu  ، بازی Death Stranding در ژاپن 262.827 نسخه فروخته است. طبق گزارش The NPD، در ایالات متحده، Death Stranding هفتمین بازی پرفروش نوامبر 2019 بود. Death Stranding از 14 جولای در روزی 26 خرداد بر روی رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.

منبع: euro gamer

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + چهار =