اخبار بازی

فراخوان تست بازی جدید Capcom

فراخوان تست بازی جدید Capcom

احتمالا می دانید که دو بازی آخر از سری بازی Resident Evil بازخورد بسیار خوبی از منتقدان داشت و کاربران نیز از آنها بسیار استقبال کردند، از همین رو Capcom سازنده این سری بازی نمیخواهد این پتانسیل را نادیده بگیرد و در پی ادامه این روند است. و امروز خبری منتشر شد که گویا این اتفاق افتاده و Capcom ‌در حال ساخت یک بازی جدید برای در سبک و حال و هوای همان Resident Evil است.

وی جی مگ: کپکام شروع به ارسال ایمیلهایی برای اعضای انجمن Resident Evil که با نام Resident Evil Ambassador community شناحته می شود، کرده و تعداد زیادی از افراد انجمن را برای تست یک بازی جدید دعوت کرده. البته این دعوتها فقط مختص به ژاپن بوده و اعضای ساکن در دیگر کشورها دعوتنامه ای دریافت نکرده اند. متن نامه دریافت شده به شرح زیر است:

به تمام سفیران حامی سری Resident Evil

ممنون از حمایت همیشگی شما از این سری بازی

ما قصد داریم که برای تست بازی جدیدی که در حال ساخت آن هستیم افرادی را استخدام کنیم، و قصد داریم تا از فیدبک تمامی افراد فعال در انجمن RE در این پروژه استفاده کنیم. لطف کنید مشخصات و توضیحات لازم را بخوانید و اگر علاقه مند به کمک و شراکت در این کار هستید روی ورود کلیک کنید.

البته این خبر آنچنان سورپرایز کننده نبود چرا که قبلا در گزارشات درآمد سالانه این کمپانی ذکر شده بود که در حال ساخت یکی بازی جدید با موتور RE Engine هستند. ما تقریبا چیز زیادی از این بازی نمیدانیم و شاید با یک Spin-off از سری RE طرق باشیم ولی با این حال این قضیه محتمل ترین پیش بینی ست که این بازی در حال ساخت بدون شک مرتبط با سری Resident Evil خواهد بود.

فراخوان تست بازی جدید Capcom 1

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 15 =

  • آقا میثم میتونید یه ویدیویی از silent hill p.t بگیرید شاید یه فرجی بشه یا کنسولی بیاد که داشته باشه. چند شب پیش خواب بازی رو دیدم ولی زنه یه جورایی میکس marilyn manson بود (میکس کاور holy wood با Antichrist Superstar) . این بازیا با روح و روان آدم بازی میکنن. خیلی از بازی ها هم دارن از روش کپی کاری میکنن ولی این کجا و ان کجا…