اخبار بازی

فروشگاه Epic، سیو ابری را برای برخی از بازی ها راه اندازی می کند

فروشگاه Epic، سیو ابری را برای برخی از بازی ها راه اندازی می کند

فروشگاه اپیک به صورت آزمایشی و برای تعدادی از بازیهای منتخب قرار است کلاد سیوینگ یا همان سیو ابری را راه اندازی کند. قابلیتی که تقریبا در تمامی سرویسهای گیمینگ وجود دارد. مدیر ارشد اجرای Epic یعنی آقای Tim Sweeney در توییتر خودش این موضوع را بیان کرد:

فروشگاه Epic، سیو ابری را برای برخی از بازی ها راه اندازی می کند 1وی جی مگ: واژه تعدادی از بازی ها در توییت آقای سویینی به صورت لفظی بیان شده و تعداد دقیق بازی ها هنوز مشخص نیست. یکی از کاربران توییتر به در حساب خود اعلام کرده که گزینه “enable cloud save” را در بخش ستینگ بازی Moonlighter مشاهده کرده است. سایت Engadget نیز این گزینه را در یکی از بازی های استراتژی این کمپانی یعنی This War of Mine گزارش کرده. تیم سویینی هنوز مشخصا بازی هایی که کلاد سیوینگ را پشتیبانی میکنند را معرفی نکرده ولی به این نکته اشاره کرده که این سرویس نیاز به آپدیت و بهینه سازی دارد.

در جواب این سوال که سیستم کلاد سیوینک چگونه پیاده سازی شده است آقای سویینی گفت که تیم اپیک برای هر بازی یک پروسه خاص را برای فعال سازی این قابلیت پشت سر می گذارد. و البته تیم های بازی سازی احتیاجی به نوشتن کد اضافی برای بازی هایشان ندارند و هیچ آپدیتی نیز قرار نیست برای بازی هایشان ارائه دهند تا این قابلیت فعال شود.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 12 =