اخبار بازی

فروش بازی GTA 5 از 95 میلیون نسخه گذشت

فروش بازی GTA 5 از 95 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: در جریان کنفرانس اخیر Take Two برای انتشار گزارش سال مالی اخیر، استراس زلنیک مدیرعامل این شرکت به صورت رسمی تایید کرد که فروش بازی GTA 5 از 95 میلیون نسخه گذشت.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا ناشر این بازی اعلام کرده که همچنان GTA Online از پیش‌بینی‌ها عملکرد بهتری داشته و توانسته بخش عمده‌ای از مبالغ خرج شده توسط گیمرها را به خود اختصاص دهد. آخرین باری که آمار فروش بازی GTA 5 اعلام شده بود، بر می‌گردد به ماه فوریه که Take Two صحبت از فروش 90 میلیون نسخه کرده بود. این در حالی است که آمار فروش بازی در نوامبر سال گذشته 85 میلیون نسخه بود. با در نظر گرفتن این آمار می‌توان متوجه شد که تقریبا هر سه ماه چیزی حدود 5 میلیون نسخه از بازی GTA 5 به فروش می‌رسد و می‌توان انتظار داشت که سه ماه دیگر این بازی مرز 100 میلیون نسخه فروش را پشت سر بگذارد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی GTA 5 اولین‌بار در سال 2013 برای PS3 و Xbox 360 عرض شده و در ادامه و طی سال‌های بعدی نسخه‌های دیگر آن نیز در دسترس قرار گرفتند. بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که بازی جدید Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 نمی‌تواند از لحاظ آمار فروش شرایطی کاملا مشابه با GTA 5 را تجربه کند، هرچند در نهایت فروش خوبی را به خود اختصاص می‌دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 5 =