اخبار بازی

فروش بازی Hollow Knight روی Nintendo Switch از 250 هزار نسخه گذشت

فروش بازی Hollow Knight روی Nintendo Switch

وی جی مگ: بازی Hollow knight بدون خبر قبلی چند هفته پیش برای کنسول Nintendo Switch منتشر شد. این انتشار ناگهانی تاثیر منفی روی فروش بازی نگذاشت و توانست موفق ظاهر شود.

به گزار وی جی مگ، با توجه به صحبت‌های سایت IGN ناشران بازی اعلام کردند که نسخه Nintendo Switch  بازی Hollow Knight در فروش به خوبی عمل کرده و توانسته 250 هزار نسخه به فروش برساند. شاید این مقدار فروش زیادی در مقایسه با بازی‌های دیگر نباشد. عنوانی که توسعه و انتشار آن به عهده یک تیم کوچک بود ولی این مقدار فروش فقط برای دو هفته بعد از انتشار است که فروش تاثیرگذاری است.

Team Chery به تازگی اعلام کرد که در حال کار بر روی یک Patch هستند تا باگ‌های بازی Hollow Knight را رفع کنند ولی زمان انتشار این پچ مشخص نشده. احتمال می‌رود که در روزها یا هفته‌های آینده این پچ منتشر شود.

با این موفقعیتی که بازی Hollow Knight روی کنسول Nintendo Switch بدست آورد انتظار می‌رود که این بازی بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox one نیز منتشر شود. اگرچه تیم سازنده هیچ حرفی در مورد انتشار این بازی بر روی  پلتفرم‌های دیگر نزده، اگر فروش بازی بیشتر شود احتمالا آن‌ها این بازی را برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر کنند تا موفعیت خود را بزرگتر کنند.

Hollow Knight یک بازی اکشن ماجراجویی است که برای پلتفرم‌های Windows، Mac، Linux و Nintendo Switch عرضه شده.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − شش =