اخبار بازی

فروش بازی Hollow Knight روی PC به یک میلیون نسخه رسید

فروش بازی Hollow Knight روی PC به یک میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: بازی Hollow Knight پکیج کاملی از یک اثر هنری خوش‌ساخت را به تصویر می‌کشد. استایل هنری واقع درون دنیای مترویدوانیا آن تا ساختار گیم‌پلی کاملا چفت شده با دیگر موارد طراحی شده باعث شده تا شاهد یک اثر مستقل باکیفیت باشیم. حال سازنده بازی استودیو Team Cherry تایید کرده است فروش بازی Hollow Knight روی PC به یک میلیون نسخه رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، پس از بازگشت بازی Hollow Knight در E3 گذشته و اعلام عرضه آن روی کسنول Nintendo Switch که موفق شد طی دو هفته به فروش 250 هزار واحدی روی آن دست پیدا کند توجهات باری دیگر به ساخته Team Cherry معطوف شد. یکی از طراحان اصلی بازی به نام Ari Gibson در صحبت با Kotaku AU گفت «تا پیش از این مجموع فروش بازی روی سه پلتفرم MAC، Linux و PC به یک میلیون نسخه رسیده بود اما پس از عرضه روی کنسول هیبریدی نینتندو، باید اعلام کنیم فروش بازی Hollow Knight روی PC به یک میلیون نسخه رسیده است و نقطه عطف جدیدی برای ساخته ما به شمار می‌رود.»

فروش 250 هزار واحدی طی دو هفته در مقایسه با فروش 1 میلیون نسخه‌ای روی PC در مدت زمان 15 ماه بیان می‌دارد فروش این بازی روی کنسول Nintendo Switch با سرعت بیشتری دنبال پیش‌ می‌رود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − سه =