اخبار بازی

فروش بهتر Dragon Quest 11 روی PS4 نسبت به 3DS

فروش بهتر Dragon Quest 11 روی PS4 نسبت به 3DS

بدون شک Dragon Quest 11 یکی از بهترین بازی‌های این روزها است. این بازی توانست در مدت دو روز به فروشی دو میلیونی دست پیدا کند. حالا Media Create گزارشی منتشر کرده که به جزئیات موفقیت این اثر در بازار ژاپن می‌پردازد.

هفته گذشته با وجود Dragon Quest 11 و Splatoon 2 بازار فروش بازی در ژاپن رشدی 249 درصدی نسبت به هفته قبل را تجربه کرد. همچنین فروش کنسول‌ها در هفته گذشته با رشدی 302 درصدی روبرو شده که بیشتر سهم آن مربوط به PS4 و 3DS بوده.

نکته جالب در مورد دو نسخه عرضه شده از Dragon Quest برای PS4 و 3DS این است که از نسخه‌های عرضه شده در بازار برای 3DS میزان فروش به 75.63% رسیده است. این در حالی است که از نسخه‌های عرضه شده این بازی برای PS4 میزان 83.61% به فروش رسیده. البته پیش‌بینی Square Enix در مورد فروش بیشتر روی پلتفرم 3DS درست بوده چون در حالت کلی Dragon Quest 11 روی 3DS حدود 200 هزار نسخه بیشتر از PS4 فروخته است.

البته Media Create اعلام کرد فروش این بازی نسبت به دو نسخه قبلی کمتر بوده اما آمار فروش دیجیتال در این آمار محسوب نشده و این روز‌ها فروش بازی‌ها به صورت بسیار زیادی افزایش پیدا کرده.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =