اخبار بازی

فروش خوب بازی‌های واقعیت مجازی Bethesda

فروش خوب بازی‌های واقعیت مجازی Bethesda

وی جی مگ: یکی از کمپانی‌های طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به بازی‌های واقعیت مجازی نشان داده Bethesda است. تولیدکننده‌ای که تعدادی از بهترین شوترهای اول شخص این نسل همچون Doom و Wolfenstein 2 The New Colossus را توسعه داده و در ادامه به سراغ نسخه‌های واقعیت مجازی آنها رفته.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا اعلام شده که فروش بازی‌های واقعیت مجازی Bethesda خوب بوده و حتی از پیش‌بینی‌ها نیز عملکرد بهتری داشته. پیت هاینز نایب رئیس Bethesda در گفت و گوی اخیر خود به این نکته اشاره داشته که فروش آثاری همچون Fallout 4 VR، Doom VFR و بازی Skyrim VR به نسبت انتظارات آنها بهتر بوده. بازی Skyrim VR توانست در زمان عرضه به صدر پرفروش‌ترین آثار هدست واقعیت مجازی PS VR برسد و همچنان این جایگاه را از دست نداده. همین اتفاق برای Fallout 4 VR در استیم رخ داده و شرایط مشابهی را به دیگر ساخته Bethesda‌ روی PC تجربه کرده. هاینز همچنین اعلام کرده که عملکرد بازی Doom VFR نیز از دید مالی خوب بوده.

در حال حاضر این کمپانی مشغول توسعه نسخه واقعیت مجازی دو بازی Wolfenstein 2 The New Colossus و Prey است که هر دو به صورت شوتر اول شخص دنبال شده و مطمئنا می‌توانند ترکیبی مناسب را با هدست‌های واقعیت مجازی شکل دهند که به خصوص در این ژانر عملکرد درخشانی دارند.
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + یازده =