اخبار بازی

فروش خوب بازی Octopath Traveler در آمازون

بازی Octopath Traveler

وی جی مگ: بازی Octopath Traveler نسبت به بازی‌های هم سطح خود توانست معرفی بهتری داشته باشد که چندین بار در رویداد‌های شرکت Nintendo به نمایش درآمد. بازی با درک خوب از استایل 16 بیتی واقعا زیبا به نظر می‌رسد. همچنین گیم‌پلی بازی کلاسیک است که باعث می‌شود شرکت SquareSoft در این سبک خوش نام باشد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به حمایت خوب شرکت Nintendo، نباید پیش بینی فروش خوب بازی تعجب‌انگیز باشد. به گزارشی از سایت ResetEra این بازی در سطح بالایی در جدول فروش Amazon  قرار دارد که در ژاپن رتبه 2، ایلات متحده آمریکا رتبه3، بریتانیا رتبه 13، فرانسه رتبه 3، اسپانیا رتبه5 و در آلمان رتبه 21 را دارد. همچنین در کشور استرالیا رتبه 10 را دارد که به صورت مجزا در آمازون کانادا به فروش می‌رفت.

این آمار فقط برای پیش فروش بازی هستند و دلیلی برای کیفیت بالای بازی نمی‌شود ولی نشان دهنده این است که علاقه زیادی به این بازی حتی قبل از عرضه وجود دارد. شاید این بازی که در سبک RPG کلاسیک است بتواند به خوبی ظاهر شود و در صورت موفق شدن این بازی، شرکت Square Enix  برای ساخت بازی‌هایی دراین سبک ترغیب شود. این بازی توسط Square Enix و با همکاری Acquire در دست ساخت است و در 13 جوئن 2018 برای کنسول Nintendo Swirch منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − ده =