اخبار بازی

فروش ضعیف Titanfall 2 در هفته اول

پیش‌بینی کارشناس‌های اقتصادی درست از آب در آمد و Titanfall 2 نتوانست حتی به آمار فروش قسمت قبلی در هفته اولش دست پیدا کند. آمار پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته در بریتانیا نشان از این دارد که Titanfall 2 با وجود حضور روی چند پلتفرم (نسخه اول انحصاری بود) نتوانسته حتی به میزان فروش هفته اول قسمت قبلی رسیده و در رتبه چهارم جدول فروش قرار گرفته. بازی‌هایی همچون Battlefield 1، The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition و Fifa 17 به ترتیب بالاتر از ساخته جدید Respawn ایستاده‌اند.

قسمت قبلی این مجموعه که به صورت انحصاری برای Xbox One، Xbox 360 و کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود، در هفته اول انتشار رتبه یک جدول فروش بریتانیا را به دست آورد و برای پنج هفته در این جایگاه باقی ‌ماند. روز گذشته کارشناس‌ها اعلام کرده بودند که با توجه به قرار گرفتن Titanfall 2 میان Battlefield 1 و نسخه جدید Call of Duty احتمالا نباید شاهد فروش آنچنان خوبی برای این بازی باشیم.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که قسمت دوم Titanfall توانست با به دست آوردن میانگین امتیاز 89 از سوی منتقد‌ها تبدیل به بازی خوبی شود و استراتژی نامناسب EA به عنوان ناشر، شرایط فروشش را سخت کرده.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + هفت =