اخبار بازی

فروش مجموعه Uncharted به 41 میلیون نسخه رسید !

چند ماهی از انتشار جدید‌ترین قسمت از مجموعه Uncharted با نام Uncharted Lost Legacy می‌گذرد و به نظر می‌رسد که بازی محبوب سونی وضعیت بسیار خوبی را از دید فروش تجربه کرده. در جریان پنل 10 سالگی این مجموعه در PSX 2017، سازندگان بازی و سونی اعلام کردند که فروش کل مجموعه Uncharted‌ به 41.7 میلیون نسخه رسیده است. آماری درخشان برای یکی از بهترین مجموعه بازی‌های تاریخ از دید کیفیت.

سونی اعلام کرده که فروش تمامی نسخه‌های مجموعه حتی باندل ریمستر The Nathan Drake Collection برای PS4 را نیز در آمار خود محاسبه کرده. جالب است بدانید که تا ماه مه سال 2016 این آمار روی عدد 28 میلیون نسخه متوقف شده بود اما در بازه زمانی 18 ماهه تا به امروز، مجموعه Uncharted چیزی حدود 13.7 میلیون نسخه دیگر فروش داشته.

در حال حاضر سازندگان این بازی برنامه‌ای برای توسعه قسمت جدید آن نداشته و رسما اعلام کردند که بعد از شماره چهارم،‌ قهرمان اصلی مجموعه یعنی نیتن دریک بازنشسته می‌شود. باید دید در آینده سونی برای یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های خود چه برنامه‌ای دارد و آیا می‌توانیم در این نسل باز هم شاهد عرضه یک Uncharted جدید باشیم یا خیر.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 − 2 =