اخبار بازی

فروش ناامید کننده Call of Duty: Infinite Warfare

فروش ناامید کننده Call of Duty: Infinite Warfare 1

بعد از انتظارات فراوان امروز آمار و ارقام دقیق از فروش هفته اول Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد و برخلاف نقد‌های نسبتا مثبت، این اثر اصلا فروش خوبی را تجربه نکرده است. بر اساس اخباری که قبلا منتشر شده بود همه ما می‌دانیم که این بازی شروع چندان جالبی نداشته است اما تا به این لحظه هیچکس نمی‌دانست که این فروش بد تا حدی بوده است.

فروش هفته اول بازی به صورت رسمی اعلام شده است و Call of Duty: Infinite Warfare توانسته تنها 1.8 میلیون نسخه فروش داشته باشد. فروش این بازی در هفته اول بر اساس هر پلتفرم را در جدول زیر مشاهده می‌کنید

PC (Steam)

Xbox One Playstation 4
200,783 ± 11,603 781,551

830,989

این ارقام برای کنسول‌ها فقط فروش فیزیکی این بازی را نمایش می‌دهد اما در مورد پلتفرم PC تمام این فروش به صورت دیجیتال بوده است. در مقایسه با Black Ops III باید گفت که این بازی توانسته بود در هفته اول فروشی 6.6 میلیون نسخه‌ای را تجربه کند. Moder Warfare 3 و Black Ops 2 نیز در هفته اول توانسته بودند تا بیش از 10 میلیون نسخه به فروش برسانند! البته فروش نه چندان جالب برای Infinite Warfare دور از انتظار نبود زیرا نمایش‌های اولیه بازی و همچنین بازسازی Call of Duty 4 مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته بودند. باید منتظر آمار فروش نهایی Infinite Warfare بود تا ببینیم این بازی از لحاظ مالی موفق خواهد شد یا خیر؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =

  • متاسفانه بعضی شرکتها هنوز نفهمیدن نمیشه هر سال بازی ساخت و فروش موفق بدست آورد. الان اینقدر دست مردم بازه برای خرید بازی که بازی مورد نظرشون را با وسواس انتخاب میکنن. الان شرکتهایی موفق هستن که یک بازی خوب میسازن و تا چند سال همون بازی رو پشتیبانی میکنن. یه نگاه به GTA صحت این امر رو نشون میده و فعلا یوبی سافت هم که گفته همین برنامه رو مد نظر داره. باید دید اکتیویژن که درس میگیره.

    • اکتیویژن سیستم فکریش فرق میکنه.فکر نکنم فعلا سیاست راک استار رو پیشه کنه. آی پیش میفروشه. با هر سیاستی. پس دلیلی نداره خودش رو درگیر ریسک بلند مدت کنه. یوبی سافت هم اگر ای پیهاش میفروخت و اونی بود که مد نظرشه عمرا اینکار رو نمیکرد. کال در بدترین حالتش هم فروش مورد نظرش رو میکنه. فکر نکنم حالا حالا ها سیستی مثل جی تی ای براش در نظر بگیرن.