اخبار بازی

فروش 730 هزار نسخه‌ای Dynasty Warriors 9

فروش 730 هزار نسخه‌ای Dynasty Warriors 9

وی جی مگ: امروز شرکت Koei Tecmo گزارش مالی مربوط تا پایان ماه مارچ 2018 را منتشر کرد که این گزارش در میان تمامی آمارهای مثبت و افزایش سود سالانه این شرکت خبر از فروش 730 هزار نسخه‌ای Dynasty Warriors 9 می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، این ناشر در گزارش مالی خود اعلام کرد بازار کنسول‌های خانگی ژاپن برای دومین بار متوالی در هر دو زمینه فروش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با افزایش رو به رو بوده است. PS4 و Switch با افزایش فروش خود صدرنشین فروش این بازار محسوب می‌شوند. در رابطه با بازار جهانی نیز فروش دیجیتالی بازی‌های کنسولی و اسمارت‌فون‌ها گسترش یافته و انتظار می‌رود در آینده نیز افزایش یابد.

بر این اساس شرکت Koei Tecmo در حال تلاش است تا IP های جدید را توسعه و عرضه کند. باید اشاره کرد سری The Nobunaga’s Ambition توانسته بیش از 10 میلیون واحد شیپ داشته باشد در حالی که این رقم برای Fire Emblem Warriors معادل 1 میلیون نسخه شیپ اعلام شده است. فروش 730 هزار نسخه‌ای Dynasty Warriors 9 و 520 هزار نسخه‌ای Attack on Titan 2 از دیگر موارد مهم این گزارش محسوب می‌شود.

با شروع سال مالی جاری که تا پایان ماه مارچ 2019 به طول می‌انجامد جزییاتی پیرامون انتظارات سال مالی پیش رو نیز در اختیار گذاشته شد. با توجه به تجدید حیات کنسول‌های خانگی، انتظار می‌رود فروش کنسول PS4 و Switch و فروش دیجیتالی افزایش یابد. پیش‌بینی می‌شود بازار عناوین موبایلی نیز به خصوص در چین با رشد قابل توجهی همراه شود.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 14 =