اخبار بازی

فروش 500 هزار نسخه از Warhammer: Vermintide 2 در چهار روز

وی جی مگ: استودیو Fatshark بالاخره بعد از چند بار عرضه و آزمایش نسخه بتا ساخته خود یعنی Warhammer: Vermintide 2 را منتشر کرد و به نظر می‌رسد که گیمرها از آن استقبال خوبی را به عمل آورده‌اند. اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که Warhammer: Vermintide 2 تنها طی چهار روز ابتدایی عرضه خود روی PC به فروش 500 هزار نسخه‌ای دست پیدا کرده.

به گزارش وی جی مگ، با در نظر گرفتن این مسئله که Warhammer: Vermintide 2 توسط استودیویی مستقل ساخته و تنها روی PC منتشر شده می‌توان فروش آن را موفقیتی چشم‌گیر در نظر گرفت. بازی که به عنوان یک ادامه شناخته می‌شود و تمرکز بسیاری روی حالت Co op دارد. در کنار آمار فروش، استودیو Fatshark آمار دیگری را نیز از ساخته جدید خود در اختیار مخاطب‌ها قرار داده.

از ابتدای عرضه Warhammer: Vermintide 2 تاکنون گیمرها در این بازی 50 میلیارد دشمن را از پا در آورده و 204 میلیون دقیقه مشغول تماشای بازی دیگران روی توئیچ بوده‌اند. جالب است بدانید که سازندگان بازی چنین آمار فروشی را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود در طولانی مدت متصور شده بودند اما حالا به آن در کمتر از یک هفته دست پیدا کرده‌اند. Warhammer: Vermintide 2 در حال حاضر برای PC عرضه شده و نسخه PS4 و Xbox One آن امسال در دسترس قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات منتشر شده قرار است که تست بتای بازی روی کنسول‌ها در بهار امسال انجام شود.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =