اخبار بازی

فروش Dead Cells از یک میلیون نسخه گذشت

فروش Dead Cells از یک میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: براساس اطلاعات منتشر شده از سوی طراح اصلی بازی، فروش Dead Cells از یک میلیون نسخه گذشت. ساخته تحسین شده استودیو Motion Twin که با ترکیب ساختار گیم‌پلی Roguelike و عناصر مترویدوانیا توانست توجهات فراوانی را در زمان عرضه در آگوست سال 2018 کسب کند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت USgamer سباستین بنارد طراح بازی استودیو Motion Twin در جریان برگزاری همایش GDC 2019 اطلاعاتی از فروش Dead Cells به اشتراک گذاشت. به گفته بنارد بازی از زمان عرضه در تابستان سال گذشته بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسانده است. حدود 60 درصد فروش بازی مربوط به نسخه PC بوده و فروش نسخه Switch نیز در مقایسه با دو نسخه کنسولی دیگر بازی یعنی PS4 و Xbox One بیشتر بوده است.

به لطف موفقیت کسب شده از سوی Dead Cells به نظر می‌رسد استودیو توانسته درآمد خوبی را به دست بیاورد. زیرا براساس توضیحات جدید بنارد، عنوان مذکور در هنگام تولید اساسا آخرین فرصت استودیو Motion Twin به شمار می‌رفت. چرا که این استودیو پیش از آن روی‌ پروژه‌های دیگری مانند یک بازی Free to Play مشغول به کار بوده است. با این Dead Cells علاوه‌بر اینکه دقیقا همان چیزی بوده که استودیو برای ادامه حیات به آن نیاز داشت بلکه محصولی بود که توانست در ابعاد بسیار بزرگی موفقیت کسب کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =