اخبار بازی

فروش Playstation VR در ژاپن از مرز 200 هزار واحد گذشت

فروش Playstation VR در ژاپن از مرز 200 هزار واحد گذشت

امروز Media Create مانند همیشه تحلیل هفتگی خود از بازار ژاپن را منتشر کرده است و این گزارش تمرکز زیادی روی Playstation VR دارد که به تازگی مدل جدیدی از آن با شماره مدل CUH-ZVR2 عرضه شده است.

این مدل جدید از زمان عرضه در هفته گذشته موفق به فروش 27 هزار واحدی در کشور ژاپن شده است. این دومین هفته موفق PS VR است. پر فروش‌ترین هفته این هدست واقعیت مجازی عدد 52 هزار واحد را نمایش می‌دهد. جالب است بدانید که فروش این هدست واقعیت مجازی که بیش از یک سال از حضور آن در بازار می‌گذرد، به بیش از 200 هزار واحد رسیده. رقم دقیق ارائه شده توسط Media Create دقیقا 217 هزار واحد بوده است.

فروش مدل جدید این هدست واقعیت مجازی تاثیر چندانی روی فروش PS4 و مدل Pro نداشته است . این دو با مجموع فروشی نزدیک به 23 هزار واحد در رده دوم فروش کنسول‌های ژاپن قرار دارند. این در حالی است که فروش Nintendo Switch در هفته گذشته رقم 40803 واحد را نمایش می‌دهد. جالب است که بدانید PS VR از زمان عرضه خود در سال گذشته همواره با کمبود در بازار ژاپن وجود داشته و به نظر می‌رسد که سونی علاقه‌ای به شیپ کردن بیش از حد این محصول در بازار ندارد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =