اخبار بازی

فروش Resident Evil 7 به 4.8 میلیون نسخه رسید

فروش Resident Evil 7 به 4.8 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: امروز Capcom گزارش مالی خود که تا پایان سال 2017 است را به اشتراک گذشته است که بر اساس آن به نظر می‌رسد که فروش سالیانه بازی‌های در آن کاهش داشته اما درآمد افزایش خوبی داشته است.

بر اساس این گزارش مالی به نظر می‌رسد که بالا بودن تعداد افرادی که PS4 دارند باعث شده تا فروش آثار ساخته شده توسط Capcom بسیار خوب باشد. همچنین حضور عالی Nintendo Switch نیز در بازار به آنها کمک بسیار زیادی کرده است. همچنین محبوبیت بسیار زیاد eSport در آمریکا باعث شده تا درآمد از این بازار نیز افزایش پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ،به نظر می‌رسد که فروش بازی‌های Resident Evil 7، Monster Hunter XX و Ultra Street Fighter 2 نیز بسیار خوب است. این در حالی است که به نظر فروش Marvel vs. Capcom Infinite چندان در سطح انتظار نبوده است. فروش Resident Evil 7 بیش از 4.8 میلیون نسخه اعلام شد که 1.2 میلیون نسخه از ماه آپریل تا پایان دسامبر فروخته شده است. این در حالی است که فروش Marvel vs. Capcom Infinite در بازه زمانی بین ماه‌های سپتامبر و پایان دسامبر فقط به فروش 1 میلیون رسیده.

با توجه به عرضه Monster Hunter World در هفته گذشته و فروش فوق‌العاده این بازی، گزارش مالی کامل Capcom که 3 ماه آینده منتشر خواهد شد بسیار جالب خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + هفت =