اخبار بازی

فصل دوم Batman و Wolf Among Us همراه با آخرین فصل Walking Dead معرفی شد

فصل دوم Batman و Wolf Among Us همراه با آخرین فصل Walking Dead معرفی شد

دقایقی قبل استودیوی Telltale Games سه اثر جدید را معرفی کرد. همه این آثار ادامه بازی‌های محبوب این شرکت هستند که یکی از آنها مدت‌ها گیمر‌ها را منتظر گذاشته بود.

برخلاف اینکه امروز صبح یکی از مسئولان این شرکت اعلام کرده بود احتمال ساخت فصل دوم The Wolf Among Us وجود ندارد حالا می‌بینم که قبل از شروع Comic Con 2017 این استودیو بروزرسانی مربوط به تابستان سال 2017 را انجام داده و با انتشار ویدیویی سه بازی جدید را تایید کرد.

اولین بازی Batman The Enemy Within است که در آگوست عرضه خواهد شد که ادامه فصل اول خواب بود. این بازی 8 آگوست برای PS4، Xbox One، PC، Mac، iOS و Android عرضه خواهد شد. همچنین نسخه Season Pass که به صورت دیسک است در ماه اکتبر برای کنسول‌ها منتشر می‌شود. بازی دوم نیز فصل جدید The Walking Dead است که به نظر آخرین فصل از این بازی خواهد بود. این بازی برای پلتفرم‌های اشاره شده در سال 2018 منتشر خواهد شد.

آخرین بازی نیز یک اثر مورد انتظار است. فصل دوم The Wolf Among Us در حال حاضر در حال ساخت است و در سال 2018 منتشر خواهد شد. شخصیت‌های اصلی این بازی همچنان Bigby Wolf و Snow White خواهند بود. این بازی یک اثر جداگانه نسبت به فصل اول است و برای پلتفرم‌هایی همانند دیگر بازی‌های اشاره شده عرضه می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 6 =