اخبار بازی

فعلا خبری از به‌روزرسانی Sunset Overdrive برای Xbox One X نیست

وی جی مگ: مسئولین استودیو Insomnic به تازگی در یک جلسه پرسش و پاسخ به سوالاتی درباره به‌روزرسانی Sunset Overdrive‌ برای Xbox One و البته ساخت ادامه این عنوان پاسخ داده‌اند که در ادامه بخش‌هایی از آن را مرور می‌کنیم.

به گزارش وی جی مگ، در جریان این پرسش و پاسخ سازندگان Sunset Overdrive توضیح داده‌اند که در حال حاضر به سختی تمام تیم مشغول توسعه Spider-Man است و همین موضوع باعث شده که فعلا خبری از به‌روزرسانی Sunset Overdrive برای Xbox One X و پشتیبانی از وضوح تصویر 4K‌ نباشد. این مسئله از دید آنها فعلا هیچ جایی در برنامه‌های استودیو ندارد و ممکن است در آینده به سراغ آن بروند. مسئله‌ای که باز هم ممکن است نهایتا توسط استودیو Insomniac رخ نداده و به تیم دیگری واگذار شود.

با این حال سازندگان Sunset Overdrive این بازی را به کلی فراموش نکرده و اعلام کرده‌اند که ایده‌های بسیاری را برای ساخت ادامه آن دارند. ایده‌هایی که باید در آینده تبدیل به واقعیت می‌شوند یا خیر. در حال حاضر مایکروسافت برنامه‌ای برای توسعه ادامه این مجموعه ندارد. بازی که به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر شد اما از دید فروش نتوانست عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد.

منبع: ResetERA

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + نوزده =