اخبار بازی

فعلا خبری از ساخت قسمت جدید بازی Resistance نیست

فعلا خبری از ساخت قسمت جدید بازی Resistance نیست

وی جی مگ: در حالی که استودیو Insomniac Games در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای عرضه بازی Spider-Man در ماه آینده است با این حال هنوز بسیاری از طرفداران امید دارند پس از این پروژه استودیو نام‌برده به ساخت قسمت جدید بازی Resistance مشغول شود. موردی که به نظر می‌رسد چندان نباید منتظر عملی شدن آن بود.

به گزارش وی جی مگ، از مدیر انجمن استودیو Insomniac Games آقای جیمز استیونسون در گفت‌وگویی با Finder پرسیده شد آیا احتمالی وجود دارد این شرکت بازی‌سازی روزی دوباره به ساخت سری Resistance، عنوان شوتر انحصاری کنسول PS3 بازگردند. استیونسون اگرچه اتفاق افتادن آن را کاملا نشدنی نشمرد اما اظهار کرد فعلا نباید منتظر شنیدن اخباری در این رابطه باشیم. «باید بگویم که من در طی سال‌ها یاد گرفتم که هرگز نباید گفت هرگز. من می‌دانم که افراد بسیاری عاشق خاطرات برجای مانده از سری بازی Resistance از دوران کنسول PS3 هستند. پس جواب من به همین شکل است. هرگز نباید گفت هرگز. اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت قسمت جدید بازی Resistance نداریم.»

سپس از استیونسون پرسیده شد آیا امکان دارد توسعه قسمت جدیدی از این سری به دست سازنده‌ای دیگر سپرده شود که وی پاسخ داد این تصمیم برعهده سونی خواهد بود زیرا مالکیت این سری در اختیار شرکت سونی است. «من از این بابت مطمئن نیستم. مشخص است که پیش از این سازندگانی دیگر نسخه‌های پرتابلی را برای کنسول PSP یعنی عنوان Resistance: Retribution محصول 2009 که توسط Bend Studio ساخته شد و برای کنسول PS VITA یعنی Resistance: Burning Skies محصول سال 2012 که توسط nStigate Games ساخته شد توسعه دادند. در واقع این شرکت سونی است که مالکیت سری و دنیای بازی را برعهده دارد. بنابراین اگر آن‌ها مشتاق باشند تا Resistance 4 ساخته شود و ما نتوانیم یا نخواهیم آن را انجام دهیم، شرکت سازنده Playstation می‌تواند وظیفه تولید آن را برعهده استودیوی دیگری بگذارد. در هر جهت این تصمیم برعهده سونی خواهد بود.»

آخرین نسخه از سری بازی Resistance یعنی Resistance 3 در سال 2011 به صورت انحصاری برای کنسول PS3 عرضه شود و علیرغم تحسین منتقدان نتوانست عملکرد تجاری موفقی را از خود برجای بگذارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − نه =