اخبار بازی

فعلا خبری از ساخت نسخه جدید Titanfall نیست

فعلا خبری از ساخت نسخه جدید Titanfall نیست

وی جی مگ: به تازگی پستی در وبسایت رسمی EA توسط استودیو Respawn به اشتراک گذاشته شده که شامل ساخت نسخه جدید Titanfall و هم‌چنین بازی بتل رویال Apex Legends می‌شود. به دنبال موفقیت غیرمنتظره بازی، تیم سازنده با چالش‌هایی رو به رو شده است. برای مثال استودیو Respawn از مشکلات سرور، صداگذاری و تقلب‌ها آگاهی دارد و تلاش است تا این مشکلات را برطرف نماید.

به گزارش وی جی مگ، در رابطه با Apex Legends تیم سازنده به دنبال ساخت به‌روزرسانی‌های مهم در طول هر فصل برای بازی است. اعضای توسعه‌دهنده می‌خواهد ارتباط بیشتری با مخاطبین داشته باشد و از این رو در جریان رویداد EA Play در E3 جزئیات فصل دوم مسابقات بازی را به اشتراک خواهند گذاشت. هم‌چنین قرار است تمامی این برنامه‌ها بدون اعمال اضافه‌کاری برای کارمندان به انجام برسند.

در انتها و شاید قابل توجه‌ترین نکته‌ای که به آن اشاره شد بدین شرح بود که موفقیت Apex Legends سبب شد تا استودیو Respawn تغییراتی در برنامه‌های خود برای ساخت نسخه جدید Titanfall بدهد. به دلیل موفقیت کسب شده برای بازی بتل رویال، تیم سازنده برنامه‌های خود برای عناوین آینده Titanfall را عقب انداخته است. زیرا قرار نیست نیرویی از تیم سازنده Apex Legends و هم‌چنین Star Wars Jedi: Fallen Order برای کار روی بازی دیگری جابه‌جا شود. پیش از این و طی گفته‌های قبلی قرار بود در سال جاری تجربه‌های بیشتری از مجموعه Titanfall در اختیار مخاطبین قرار بگیرد که ظاهرا اکنون این برنامه‌ها دچار تغییراتی ‌شده‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 17 =