اخبار بازی

فیلم‌برداری فیلم Sonic به مرداد ماه موکول شد

وی جی مگ: مدت زیادی از معرفی رسمی فیلم Sonic می‌گذرد و فعلا برخلاف دیگر آثار اقتباسی از صنعت بازی به نظر می‌رسد که این اثر سینمایی روند تولید خود را به درستی دنبال می‌کند. در همین راستا اعلام شده که فیلم‌برداری فیلم Sonic به مرداد ماه موکول شده.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا قرار بود که فیلم در شهر آتلانتا فیلم‌برداری شود اما حالا محل انجام این کار به ونکوور کانادا انتقال یافته. سازندگان این اثر سینمایی همچنین اعلام کرده‌اند که فیلم‌برداری فیلم Sonic از تاریخ 30 جولای (8 مرداد) شروع می‌شود. به نظر می‌رسد که در این بازه زمانی از سال شهر آتلانتا بیش از حد شلوغ است و تیم سازنده تصمیم گرفته‌اند که موقعیت فیلم‌برداری را به شهر ونکوور منتقل کنند.

در حال حاضر هیچکدام از بازیگرهای فیلم Sonic انتخاب نشده‌اند اما می‌دانیم که کارگردانی این اثر را جف فاولر برعهده دارد. فیلمساز 44 ساله‌ای که کارگردانی فیلم Sonic اولین تجربه او در زمینه کارگردانی یک اثر سینمایی است. فاولر پیش از این در زمینه انیمیشن‌های فیلم Where the Wild Things Are با سازندگان این اثر همکاری کرده بود و ساخت چند فیلم کوتاه را نیز در کارنامه خود دارد. در حال حاضر فیلم سینمایی Sonic برای اکران در سال 2019 مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =