اخبار بازی

فیلم برداری فصل دوم سریال The Witcher چه زمانی اغاز میشود؟!

بعد از گذشت بیش از دو ماه از وقفه در ساخت این عنوان، ممکن است بزودی The Witcher Netflix تولید را از سر بگیرد.

در مصاحبه ای با Deadline، مدیر عامل Arborfield Studios باب تری تأیید كرد كه استودیو در دو هفته آینده اقدامات ایمنی را برای بازگشایی مجدد  انجام می دهد. Arborfield استودیوی اصلی لندن است که Netflix از آن برای برای فیلمبرداری و ساخت سریال The Witcher استفاده می کند.

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher در حالی آغاز شد که در ماه مارس ( فروردین )، نتفلیکس Arborfield را تعطیل کرد.

در آن زمان، به تازگی انتشار گسترده بیماری کروناویروس توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام شده بود، و کریستوفر هیوجو بازیگر The Witcher به تازگی آزمایش کرونا ویروس او مثبت اعلام شد که به همین دلیل فیلم برداری فصل دوم سریال متوقف شد.

در حال حاضر، سازمان بهداشت جهانی و مقامات دولتی بریتانیا دستورالعمل های جدید بهداشت و ایمنی را منتشر می کنند، که ظاهرا موافقت از سرگیری فیلمبرادری شرکت های چنینی را داده اند، و در حال حاضرچندین استودیوی برجسته انگلیس در حال آماده سازی برای ادامه تولیدات خود هستند.

اگر به زودی فیلمبرداری فصل دوم Witcher از سر گرفته شود، احتمال آن وجود دارد که باز هم در سال 2021 منتشر شود. اما هر زمان که منتشر شود، به نظر می رسد که ما برای فصل دوم هیجان بیشتری نسبت به فصل اول داریم.

در مصاحبه ای با GamesRadar + در ماه دسامبر( آذر )، Lauren S. Hissrich ، showrunnerner فصل 2 را “بسیار متمرکز تر” و دارای “یک محرک قوی تر” نسبت به فصل 1 توصیف کرد.

منبع : gamesradar

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =