اخبار بازی

قابلیت بازی بین پلتفرمی برای Gears of War 4 ممکن شد

قابلیت بازی بین پلتفرمی برای Gears of War 4 ممکن شد 1

بسیاری از گیمر‌ها مدت زمان بسیار زیادی منتظر بودند تا قابلیت بازی بین پلتفرمی بین کنسول‌ها و PC برای تمامی بازی‌ها وجود داشته باشد. بسیاری از بازی‌های بزرگ همزمان برای کنسول‌ها و PC عرضه می‌شوند و این ویژگی می‌تواند برای بسیاری از گیمر‌ها کارآمد باشد. خبر خوب این است که مایکروسافت کم کم قدم‌هایی در این راه بر می‌دارد.

به تازگی پستی در بلاگ رسمی مایکروسافت منتشر شده است که مشخص می‌کند قابلیت بازی بین پلتفرمی برای بازی Gears of War 4 روی PC و Xbox One از هم اکنون در دسترس است. قبل از این سازندگان در حال تست این ویژگی بودند اما به نظر می‌رسد که حالا قابلیت بازی بین پلتفرمی برای این اثر به صورت رسمی عرضه شده است. البته باید اشاره کرد که این ویژگی فقط در قسمت Social Quick Play قابل دسترس است.

بر اساس اعلام مایکروسافت قسمت‌های اصلی و Competitive همچنان برای دو پلتفرم به صورت جداگانه بازی خواهد شد. در تست‌های انجام شده بازده گیمر‌ها در بازی مقابل بین پلتفرمی بسیار نزدیک به یکدیگر بوده است اما مایکروسافت ترجیح داده است تا تجربه Ranked در هر پلتفرم جداگانه باشد. بر این اساس اگر شما فقط می‌خواید سریع یک بازی انجام دهید و این بازی چندان برای شما جدی نیست، می‌توانید از قابلیت بازی بین پلتفرمی لذت ببرید.

منبع

 

 

 

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 18 =

  • واقعا کار سختی هست حداقل تا زمانی که اسکورپیو نیومده. بخصوص برای بازیهای شوتر که نرخ فریم خیلی تاثیر گذاره. امیدوارم از پیش بر بیان. از طرف دیگه قیمت بازی رو چیکار کنیم که مایکروسافت بیخیال نمیشه و تخفیف نمیده