اخبار بازی

قابلیت Rewind به Nintendo Switch Online اضافه شد

قابلیت Rewind به Nintendo Switch Online اضافه شد 1

وی جی مگ: کمپانی نینتندو به تازگی قابلیت Rewind یا بازگشت به عقب را به کالکشن بازی‌های Nintendo Switch Online اضافه کرده است که به پلیرها اجازه می‌دهد درصورتی که کار اشتباهی دهند زمان را به عقب بازگردانند.

به گزارش وی جی مگ، در بسیاری از بازی‌های کلاسیک و قدیمی، موانع و تله‌های فراوانی وجود دارد که می‌تواند در هر لحظه پلیر را به دام و دردسر بیندازد. حال با استفاده از قابلیت Rewind می‌توان زمان را به عقب بازگرداند و بدین ترتیب ضمن جبران اشتباه صورت گرفته، بازی را از مسیر درست پیش برد. این قابلیت از روز گذشته به Nintendo Switch Online اضافه شد و اکنون با تمامی عناوین حاضر در مجموعه (Nintendo Entertainment System (NES سازگاری دارد. هم‌چنین کمپانی نینتندو ویدئویی نیز برای معرفی این قابلیت منتشر کرده و از طریق یکی از عناوین مجموعه Mario جزئیات این قابلیت را به نمایش گذاشته است.

با این حال، این اقدام صورت گرفته از سوی نینتندو واکنش‌های مختلفی را از سوی کاربران به همراه داشت. به مانند همیشه که عده‌ای موافق چنین قابلیت‌هایی هستند، عده‌ای دیگر نیز به آسان شدن تجربه بازی‌ها با استفاده از قابلیت Rewind انتقاد کردند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 7 =