اخبار بازی

قسمت بعدی God of War ممکن است در مصر دنبال شود

قسمت بعدی God of War ممکن است در مصر دنبال شود

وی جی مگ: بازی جدید سری God of War، این اثر را از یونان جدا کرده و به سمت اساطیر نورث و اسکاندیناوی خواهد برد. به نظر می‌رسد که شاید نسخه بعدی از این سری شاید در تمدن مصر باستان و یا مایا پیگیری شود.

کارگردان God of War یعنی Cory Barlog در این مورد گفت:« بازی‌های یونانی God of War از اساطیر آنها استفاده کرد و با گذر زمان ما برای ادامه کار از اساطیر نورث و اسکاندیناوی استفاده کردیم اما شاید در آینده نیم نگاهی به تمدن‌های باستانی مصر و مایا نیز داشته باشیم.» به گزارش وی جی مگ، با توجه به اینکه God of War هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، انتظار این را نداشته باشید که به زودی خبری دیگر در این مورد منتشر شود.

رئیس استودیو Santa Monica یعنی Shannon Studstill در ادامه صحبت‌های Barlog اعلام کرد که بعد از ناموفق بودن God of War Ascension صحبت‌های زیادی در سونی در این مورد انجام شد که آینده سری God of War به چه صورتی دنبال خواهد شد؟ Studstill گفت:« بسیاری از مردم فکر می‌کردند که ما می‌خواهیم به God of War برای همیشه پایان دهیم.» Barlog در تکمیل این صحبت‌ها گفت:« نبرد بسیار سختی برای ساخت یک بازی جدید از سری God of War داشتیم. حتی در ایده‌های اولیه ساخت بازی که عرضه کردم این نکته وجود داشت که من باید همه را برای ساخت یک بازی فوق‌العاده راضی می‌کردم.»

Barlog در ادامه اشاره کرد که بازی‌های God of War باید حتی بزرگتر از چیزی که حالا هستند، باشند و به محبوبیتی در حد آثاری مثل Uncharted و Assassin’s Creed برسد و ما برای این کار باید مخاطب‌های بسیار بیشتری داشته باشیم. Studstill در ادامه اشاره کرد:« تکرار به خصوص در بخش داستانی باعث شده بود که گیمر‌ها از داستان دلسرد شوند. برای اینکه ما گیمر‌ها را دوباره به سمت خود بیاوریم باید نکات خیلی زیادی را دچار تغییر می‌کردیم.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + بیست =