اخبار بازی

قسمت جدید بازی Diablo در حال ساخت است

قسمت جدید بازی Diablo در حال ساخت است

وی جی مگ: شش سال از عرضه بازی Diablo 3 می‌گذرد و تاکنون خبری از ساخت قسمت جدید بازی Diablo نبود اما امروز اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد استودیو Blizzard مشغول ساخت این بازی است.

به گزارش وی جی مگ، آگهی استخدام ثبت شده روی وبسایت کمپانی Blizzard نشان می‌دهد که آنها در حال حاضر پروژه ساخت قسمت جدید بازی Diablo را شروع کرده‌اند. هرچند هنوز هیچ اطلاعاتی از این اثر در دسترس نیست اما جزئیات ثبت شده برای آگهی استخدام نشان می‌دهد که Blizzard به دنبال فردی با قابلیت طراحی سیاه‌چاله یا همان Dungeon است. با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که خبری از یک بازی جانبی متفاوت نیست و قسمت جدید بازی Diablo همچون نسخه‌های پیشین به صورت اکشن نقش آفرینی طراحی می‌شود.

سال گذشته به مناسبت 20 سالگی این مجموعه Blizzard رویدادی را شروع کرد و طی آن تمامی 16 سیاه‌چاله قسمت اول مجموعه را دوباره در قالب بازی Diablo 3 طراحی کرد. در کنار این موضوع بسته اضافه‌شونده Rise of the Necromancer نیز برای بازی Diablo 3 عرضه شده که طی آن یک کلاس به مجموعه این اثر افزوده شد. در نهایت باید اگر این بازی Diablo 4 نام دارد یا چیز دیگری در چه زمانی معرفی شده و نمایش اولیه خود را تجربه می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + پانزده =