اخبار بازی

قسمت جدید Bioshock در حال ساخت است

قسمت جدید Bioshock در حال ساخت است

وی جی مگ: براساس گزارش منتشر شده از وبسایت Kotaku، به گفته سازندگان بازی Mafia 3 تیم محرمانه‌ای از شرکت 2K در حال ساخت پروژه‌ای با نام رمز Parkside بوده که براساس گفته‌های آن‌ها، این پروژه قسمت جدید Bioshock خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، طبق گزارشات منتشر شده، گروه کوچکی مشغول توسعه پروژه با اسم رمز Parkside بوده و بدون سرو صدا در حال استخدام نیرو برای این بازی محرمانه هستند. آن‌ها حتی به همکاران خود در استودیو Hangar 13 که مسئول ساخت بازی Mafia 3 بوده است در این باره چیزی نگفته‌اند اما آن‌طور که پیداست این بازی یکی از محبوب‌ترین شوتر‌های یک دهه اخیر صنعت ویدیوگیم است. به این دلیل بسیاری معقتد هستند قسمت جدید Bioshock درون شرکت 2K در حال ساخت است.

اگرچه این گزارش در اصل به مشکلات استودیو Hangar 13 به دنبال عملکرد ضعیف کیفی و تجاری Mafia 3 اختصاص دارد اما یکی از موارد قابل توجه برای افزایش تنش درون این استودیو زمانی بود که از تعدادی از سازندگان این استودیو درخواست شد تا به پروژه‌ای با نام Parkside ملحق شوند.

به نظر می‌رسد سرانجام شرکت 2K تصمیم گرفته است پس از جدایی خالق اصلی سری بازی Bioshock یعنی آقای Ken Levine، دوباره به فکر ساخت این IP موفق خود بیفتد و ساخت آن را در دستور کار قرار دهد.

منبع: Usgamer.net

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − سه =

    • پارسال 2K یک استدیو جدید تاسیس کرد بنام Ghost Story و افراد سابق استدیو Irrnational از جمله خود Ken Levine هم وارد این استدیو شدن.
      بهتره خوشبین باشیم . احتمالش هست استدیو Ghost Story Games در حال ساخت Bioshock باشه.