اخبار بازی

مایکروسافت به دنبال ساخت بازی State of Decay 3

مایکروسافت به دنبال ساخت بازی State of Decay 3

وی جی مگ: اگر طرفدار بازی State of Decay هستید، خبر خوبی برای شما داریم. مایکروسافت به فکر ساخت نسخه سوم بازی است. در این هفته مایکروسافت اعلام کرد که چهار استودیو تحت نظر خودشان خواهد بود که یکی از آن‌ها سازندگان نسخه اول و دوم بازی State of Decay است.

به گزارش وی جی مگ، در طی مصاحبه‌ای با Eggplante، رئیس استودیو مایکروسافت یعنی Matt Booty تائید کرد که مایکروسافت به ساخت بازی State of Decay علاقه دارد.

همچنین Booty اعلام کرد که استودیوی Undead Labs هم اکنون از منابع بیشتری استفاده می‌کند. برای اینکه به خانواده مایکروسافت پیوستند،‌ از آن‌ها سپاس‌گذاریم. بالاخره شانس این را پیدا کردیم که یک بازی MMO بزرگتر بسازیم.

Booty گفت: «در مورد استودیوی Undead Labs، ما می‌خواهیم بازی State of Decay 3 را بسازیم». این یک هدف شفاف است.

وقتی که ما بر روی بازی State of Decay شروع به کار کردیم، بازی‌های بزرگتری وجود داشت، بازی‌های بیشتر در سبک آنلاین و من می‌دانم که این بازی نیز به زودی به بزرگی آن بازی‌ها می‌شود ولی با آوردن آن‌ها به خانواده مایکروسافت. من فکر می‌کنم می‌توانیم به بازی سرعت ببخشیم و به جایگاه بهتری برسانیم که این عالی است.

بازی دارای جو قشنگی است، ولی در هنگام عرضه متوجه شدیم که با ضعف‌هایی همراه است با این حال به شما این احساس را می‌دهد که مانند یک بازی بلندپروازانه AAA است. هر دو نسخه بازی با  اینکه نمره‌های خیلی خوبی نداشتند، توانستند به فروش خوبی دست یابند.

حال با پشتیبانی مایکروسافت از این استودیو و همچنین با دردست داشتن منابع بیشتر، این استودیو می‌تواند مشکلات قبل را حل کند و بازی جذابی را بسازد؟ با وجود مایکروسافت می‌توان امیدوارانه با نسخه سوم این بازی نگاه کرد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − یازده =