اخبار بازی

مایکل پکتر: PS4 برنده بازار ماه دسامبر آمریکا خواهد بود

مایکل پکتر: PS4 برنده بازار ماه دسامبر آمریکا خواهد بود

شاهد یک سال بسیار موفق برای صنعت بازی بودیم، سالی که کنسول‌های بسیار خوب مثل Nintendo Switch و Xbox One X وارد بازار شدند. همچنین در کنار این کنسول‌ها شاهد موفقیت روزافزون PS4 بودیم.

با توجه به اینکه فصل تعطیلات کریسمس در ماه دسامبر است، بسیاری مشتاق این هستند که ببینند آمار فروش ماه دسامبر چگونه است و چه کنسولی موفق می‌شود بیشترین فروش را در بازار آمریکا داشته باشد. در ماه نوامبر PS4 توانست به مقام اول برسد. مایکل پکتر، تحلیل‌گر معروف صنعت بازی در این مورد صحبت کرده و بر اساس پیش‌بینی‌های او باید منتظر باشیم که PS4 بار دیگر قسمت اعظم بازار را در دست گیرد.

پکتر در صحبت‌های جدید خود گفت:« من حدس می‌زنم که PS4 مقام اول را در ماه دسامبر کسب کند اما اختلاف آن با Xbox One زیاد نخواهد بود. به نظر من کمبود کنسول در مورد Switch دیگر وجود ندارد و PS4 در ماه نوامبر نیز با فروش بیشتر موفق به شکست آن شد. به نظر من Nintendo قدرت آن را ندارد که بتواند از لحاظ فروش سونی و PS4 را شکست دهد. از نظر من سونی می‌تواند در ماه دسامبر به فروشی بین 3 تا 5 میلیون دست پیدا کند و حدس می‌زنم که فروش Switch نیز کمتر از 3 میلیون نباشد.»

او همچنین در مورد Xbox One X و Xbox One S گفت:« به نظر من مشکل در زمینه Xbox One X این است که به تعداد کافی در بازار وجود ندارد و البته بسیار گران‌قیمت است. Xbox One S با تخفیف بسیار خوب با قیمت 189 دلار به فروش می‌رسد که شاید باعث افزایش فروش آن شود. Switch با قیمت 300 دلار و دو بازی جدید چیزی نزدیک به 420 دلار هزینه روی دست خانواده خواهد گذاشت. در صورتی که Xbox One S با قیمت 189 دلاری و خرید چند بازی قدیمی به راحتی می‌تواند کاملا به صرفه اقتصاد خانواده باشد. من نمی‌توانم به یک خانواده بگویم که فرزند 8 ساله شما به یک کنسول 300 دلاری با بازی‌های ماریو و زلدا نیاز دارد، این مقدار پول بسیار زیادی است.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 15 =