اخبار بازی

مجموع فروش Ark Survival Evolved به 7 میلیون نسخه رسید

سازندگان Ark Survival Evolved اعلام کرده‌اند که اثر ساخته شده توسط آنها به فروشی یک میلیون نسخه‌ای روی PS4 رسیده است. این بازی که در ژانر نجات قرار دارد، در دسامبر سال گذشته برای کنسول فعلی سونی معرفی شد و توانسته از آن زمان تاکنون به فروش قابل توجهی دست پیدا کند.

البته باید به این مسئله اشاره داشت که Ark Survival Evolved در مجموع روی تمامی پلتفرم‌ها که شامل Xbox One و PC نیز می‌شود به فروش کلی 7 میلیون نسخه دست پیدا کرده. سازندگان بازی اعتقاد دارند که بخش عمده‌ای از موفقیت ساخته آنها به توصیه گیمرها به یکدیگر ارتباط دارد و وبسایت‌هایی همچون یوتیوب و توییچ نیز در این راه کمک بسیاری به آنها کرده‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده تاکنون 4.5 میلیون نسخه از Ark Survival Evolved روی PC به فروش رسیده و بازی از دسامبر سال 2015 که برای Xbox One عرضه شده توانسته 1.5 میلیون مخاطب را روی پلتفرم مایکروسافت به خود جذب کند.

در نهایت باید به این نکته توجه کرد که Ark Survival Evolved فعلا به صورت نهایی منتشر نشده و سازندگان آن از طریق Early Access بازی خود را در اختیار گیمرها قرار داده‌‌اند تا در ادامه مشکلاتش را برطرف کرده و بخش‌های جدید را به بازی اضافه کنند. چندی پیش به‌روزرسانی 245 بازی برای نسخه PC منتشر شد و به نظر نمی‌رسد که Ark Survival Evolved امسال به مرحله نهایی انتشار برسد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =