اخبار بازی

محتوای رایگان Need For Speed Payback همراه با به‌روزرسانی

کمپانی EA اعلام کرده که به‌روزرسانی جدید Need For Speed Payback همراه با محتوای رایگان در کنار بسته‌های قابل دانلود پولی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. محتواهای مورد نظر شامل یک حالت جدید مسابقه با عنوان Speedcross می‌شود و قابلیتی جدید با نام Abandoned Cars را نیز به بازی اضافه خواهد کرد.

در حالت Speedcross گیمر وظیفه پیدا می‌کند که در مسیر تعیین شده بیشترین امتیاز ممکن را کسب کند. 16 مسابقه در این حالت قرار گرفته و دو اتومبیل جدید یعنی Mini John Cooper Works Countryman و Infiniti Q60 S را نیز به بازی اضافه می‌کند.

حالت The Barracuda که در آن گیمر باید به رقابت با دیگر گیمرها به صورت آنلاین بپردازد بخشی از بسته قابل دانلود پریمیوم بازی است که با پرداخت پول در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. اما دیگر محتوای رایگان بازی که اشاره کردیم Abandoned Cars نام دارد، تعدادی اتومبیل را پیش روی گیمر قرار می‌دهد که اگر بتوانید با آنها از دست پلیس فرار کنید در ادامه امکان استفاده از این اتومبیل‌ها را به دست می‌آورید.

قرار است که حالت جدیدی نیز تحت عنوان Drift Run به بخش آنلاین اضافه شود. نهایتا اعلام شده که با به‌روزرسانی جدید گیمرها نهایتا می‌توانند از فرمان‌های G920 و G29‌ شرکت Logitech نیز برای تجربه Need For Speed Payback بهره‌مند شوند.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + شانزده =