اخبار بازی

مدیرعامل و موسس Crytek استعفا داد

مدیرعامل و موسس Crytek استعفا داد

وی جی مگ: شرکت Crytek در چند سال اخیر با مشکلات فراوانی رو به رو بوده که باعث شد تعدادی از استودیو‌های آن بسته شوند. اخیرا نیز اعلام شد مدیرعامل و موسس Crytek آقای Cevat Yerli از سمت خود استعفا داده است. آ‌ن‌طور که پیداست برادران او Avni و Faruk Yerli جایگاه او را تصاحب خواهند کرد.

اگرچه علت استعفا Cevat از مدیریت Crytek مشخص نشده است اما او هم‌چنان یکی از سهامدارن شرکت باقی مانده می‌ماند. ممکن است عرضه Hunt: Showdown از دلایل تغییرات حاصل شده در رهبری این شرکت باشد.

به گزارش وی جی مگ، Cevat در بیانیه خود چنین اظهار کرد «حال که شرکت در جایگاه قدرتمندی قرار دارد بهترین فرصت برای خروج از پست مدیریت آن برای من فراهم شده است. در دو سال اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کردم و حال رسما مدیریت شرکت را به برادران خود واگذار می‌کنم.

من افتخار این را داشتم که به عنوان مدیرعامل به Crytek خدمت کرده و بیست سال پیش به همراه برادرانم یکی از موسسان این شرکت باشم که توانستیم موفقیت‌های بزرگی به دست آوریم. به عنوان یکی از سهامداران اصلی شرکت هم‌چنان در کنار تیم خود حضور دارم و مشتاقم ببینم در آینده چه اتفاقاتی برای ما رقم خواهد خورد.»

پشتیبانی از انجین CryEngine به منظور ارائه لایسنس توسط Crytek به دیگر استودیو‌های بازیسازی ادامه خواهد داشت. هم‌چنین عنوان Free to play این شرکت یعنی Warface به کار خود ادامه داده و روند ساخت Hunt: Showdown نیز ادامه خواهد داشت که به تازگی به صورت Early Access در استیم قرار گرفته است.

مدیرعامل و موسس Crytek استعفا داد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + هفده =