اخبار بازی

مدیر Square Enix: پرداخت درون برنامه‌ای برای بازی‌های موبایلی مناسب است

مدیر Square Enix: پرداخت درون برنامه‌ای برای بازی‌های موبایلی مناسب است

مدیر شرکت Square Enix آقای Yosuke Matsuda درمورد پرداخت درون‌برنامه‌ای و جنجال‌های اخیر آن و قراردادن آن‌ها در بازی‌ها صحبت‌هایی ارائه کرده است.

به نظر او « نوع محتویاتی که افراد در کنسول‌های خانگی انتظار آن را دارند با آنچه که در بازی‌های موبایلی انتظار دارند کاملا متفاوت است. آن‌گونه که بازی‌‌های کنسولی ساخته می‌شود، میزان ارزش محتویات آن‌ها و تلاشی که برای توسعه آن به‌کار گرفته می‌شود موضوعی نیست که بتوان آن را با پرداخت درون‌برنامه‌ای تصور کرد.»

به نظر Matsuda پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به خودی‌خود مشکلی ندارند اما جایی در کنسول‌های خانگی ندارند که رسانه‌ای بسیار متفاوت از بازی‌های موبایلی هستند. بسیاری از افراد علاقه‌ای ندارند تا برای پیشرفت در بازی‌های موبایلی، ساعت‌ها وقت صرف کنند و ترجیح می‌دهند هزینه‌های کوچکی در درون بازی خرج کنند.

پردخت درون‌برنامه از مباحث داغ صنعت گیم در هفته‌های اخیر به شمار می‌رود. به خصوص بعد از حواشی که برای بازی Battlefront II و لوت‌باکس‌های آن به وجود آمد. در هر صورت شرکت Square Enix با عرضه عناوینی چون NieR: Automata و Final Fantasy XV و بازی‌های موبایلی چون Lost Sphear به موفقیت‌های خود در سال 2017 ادامه می‌دهد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − هفت =