اخبار بازی

مشکلات Destiny 2 روی درآمد Activision تاثیرگذار خواهد بود

مشکلات Destiny 2

وی جی مگ: از زمان عرضه Destiny 2 این بازی حواشی بسیار زیادی داشته است. در حالی که نقد‌های این اثر به صورت کلی مثبت بودند اما بعد از گذر مدت کوتاهی مشخص شد که محتوای مد نظر گیمر‌ها در بازی گنجانده نشده است و در واقع Destiny 2 از کمبود شدید محتوا رنج می‌برد.

کمبود محتوا، تمرکز زیاد روی پرداخت درون برنامه‌ای و همچنین عرضه یکی از بدترین بسته‌های الحاقی چند سال اخیر به نام Curse of Osiris باعث شد که تقریبا هیچکس از Destiny 2 راضی نباشد. به گزارش وی جی مگ، شرکت تحلیل Cowen به تازگی نظر خود را در مورد تاثیر Destiny 2 روی درآمد Activision Blizzard اعلام کرده است. از نظر این شرکت Destiny 2 می‌تواند درآمد اضافه این شرکت را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد.

تحلیل‌گری به اسم Doug Creutz اشاره کرد:«Destiny 2 به شدت در زمینه تعداد گیمر‌ها با مشکل مواجه شده است و افراد زیادی مشغول به بازی کردن آن نیستند.» در سمت مقابل اما به نظر می‌رسد که Call of Duty WW2 از تمام پیش‌بینی‌ها در مورد درآمد بهتر عمل کرده است. از نظر Creutz دلیل اصلی نارضایتی گیمر‌ها از Destiny 2 وجود پرداخت درون برنامه‌ای است که تاثیر زیادی در بازی دارد. Destiny 2 حتی در زمینه تعداد بینندگان Twitch نیز خوب عمل نکرده و در آخر هفته‌ها این بازی فقط بین 4 هزار تا 7 هزار بیننده دارد.

بانجی به تازگی برنامه مورد نظرش برای Destiny 2 در سال 2018 را منتشر کرده است. باید دید که آیا آنها می‌توانند نظر گیمرها را بار دیگر جلب کنند؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 2 =