اخبار بازی

مشکل تاخیر در اجرای دستورات نسخه PS4 بازی Prey برطرف خواهد شد

مشکل تاخیر در اجرای دستورات نسخه PS4 بازی Prey برطرف خواهد شد

یک نسخه دمو برای بازی اکشن – ماجرایی و اول شخص مورد انتظار سال جاری یعنی Prey برای دو پلتفرم PS4 و Xbox One هفته گذشته منتشر شده است. از آن زمان، طرفداران قادر بوده‌اند تا یک ساعت ابتدایی این عنوان را پیش از عرضه رسمی آن، تجربه کنند. متاسفانه برخی گیمرها خصوصا دارندگان PS4 این نسخه دمو با مشکلاتی همراه بوده است.

نسخه PS4 این دمو از مشکل تاخیر در اجرای دستورات (Input Lag) رنج می‌برد. اگر با این مشکل آشنایی ندارید، باید توضیح دهیم که این مشکل بدان معناست که تاخیری قابل ملاحظه بین زمانی که شما یک دکمه کنترلر را می‌فشارید یا آنالوگی را تکان می‌دهید، با زمانی که آن عمل خاص در بازی انجام می‌شود وجود دارد.

خوشبختانه شرکت بتسدا (Bethesda) هم اعلام کرده که از مشکل نام برده باخبر است و آن را تا زمان عرضه رسمی بازی برطرف خواهد کرد. یک حساب کاربری متعلق به بخش روابط عمومی شرکت بتسدا در NeoGAF پستی در مورد حل شدن این مشکل در موقع عرضه، منتشر کرده است.

با وجود آن که وجود چنین مشکلی در نسخه دموی بازی Prey اصلاً خوب نیست، ولی جای خوشحالی دارد که بتسدا از وجود این مشکل باخبر است و با رسانه‌ای کردن آن وعده حل کردن‌اش را داده است.

این بازی جمعه همین هفته یعنی پنجم ماه می برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − نه =