اخبار بازی

معرفی دو بازی جدید THQ Nordic در E3 2019

معرفی دو بازی جدید THQ Nordic در E3 2019

وی جی مگ: کمتر از یک ماه تا شروع نمایشگاه E3 باقی مانده و در همین راستا بسیاری از گیمرها منتظر هستند تا شاهد رونمایی و یا نمایشی جدید از بازی‌های مورد علاقه خود باشند. کمپانی‌های مختلف نیز کم‌کم برنامه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. در همین مورد نیز به گفته کمپانی THQ Nordic در E3 2019 شاهد رونمایی دو بازی جدید از آن‌ها خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، برنامه‌ منتشر شده برای غرفه THQ Nordic در E3 2019 بیان می‌دارد که شاهد معرفی دو بازی جدید خواهیم بود. یکی از آن‌ها به عنوان بازنگری جدید یا نوعی بازسازی از یک فرنچایز محبوب توصیف شده در حالی که دیگری نیز بازگشت یک بازی یا فرنچایز مورد انتظار محسوب می‌شود. مدتی پیش بود که این کمپانی اعلام کرده بود در حال کار روی بیش از 70 بازی است و حال به نظر می‌رسد در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت بازی دو مورد از آن‌ها معرفی خواهند شد.

این کمپانی در چند سال گذشته خصوصا در سال 2018 حق امتیاز فرنچایزها و بازی‌های مختلف را خریداری کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به TimeSplitters اشاره کرد. اثری که بسیاری از گیمرها چشم انتظار و خواستار بازگشت آن هستند. در کمتر از یک ماه آینده متوجه خواهیم شد نسخه جدید یا بازسازی کدام از یک عناوینی که THQ Nordic خریداری کرده در حال توسعه قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − سه =