اخبار بازی

معرفی رسمی سرویس Apple Arcade

معرفی رسمی سرویس Apple Arcade

وی جی مگ: شرکت اپل در جریان کنفرانسی که به تازگی در کالیفرنیا برگزار کرد از سرویس اشتراکی جدیدی به نام سرویس Apple Arcade رونمایی کرد. برنامه‌ای که قرار است در پاییز سال جاری روی دستگاه‌های Mac، iOS و Apple TV در دسترس قرار بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، این سرویس به صورت اشتراکی قابلیت دسترسی به بیش از 100 بازی را فراهم می‌کند که روی دستگاه‌هایی نظیر iPhone و Mac، iPad و تلویزیون‌های Apple TV قابل تجربه شدن خواهند بود. تمامی بازی‌ها به صورت آفلاین قابل بازی بوده و حتی می‌توانید تجربه بازی را روی‌ دستگاه‌های مختلف تعویض کنید. برای مثال هنگامی که سر کار باشید و تصمیم بگیرید با اسمارت‌فون خود بازی کنید می‌توانید آن را از جایی که روی تلویزیون Apple TV رها کردید ادامه دهید.

در رابطه با بازی‌هایی که به همراه سرویس Apple Arcade به صورت باندل عرضه می‌شوند اپل توضیح داد که عناوین اختصاصی از سوی سازندگانی نظیر هیرونوبو ساکاگوچی خالق Final Fantasy، کن وونگ و ویل رایت خالق The Sims توسط این سرویس . از بازی‌های حاضر درون این سرویس باید به Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm، The Pathless، Sonic Racing، Beyond a Steel Sky و مواردی دیگر اشاره کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =

  • به نظر میرسه اتفاقاتی که در چند سال آینده می افته با شرایط ایران و وضعیت اینترنت و تحریمها اصلا سازگار نباشه. زیر ساختهامون که ایراد دارن هیچ باید با تحریمها و مشکلات تبادل با دنیا هم دست و پنجه نرم کنیم.