اخبار بازی

معرفی رسمی Battlezone: Gold Edition

معرفی رسمی Battlezone: Gold Edition

وی جی مگ: در سال 2016 بود که شرکت Rebellion عنوان Battlezone را برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی PS VR، HTC Vive و Oculus Rift عرضه کرد. حال این شرکت به صورت رسمی Battlezone: Gold Edition را معرفی کرد. این نسخه شامل تمامی بسته‌های الحاقی بازی بوده و به علاوه برای تجربه آن دیگر نیازی به پلتفرم واقعیت مجازی نخواهید داشت. به این ترتیب این اولین باری خواهد بود که دارندگان دو کنسول XBOX ONE و Switch می‌توانند این عنوان را تجربه نمایند.

به گزارش وی جی مگ، Battlezone: Gold Edition قرار است در تاریخ 1 می 2018 (11 اردیبهشت 97) برای XBOX ONE، PS4 و PC منتشر شود اما نسخه Switch آن برای عرضه در تاریخی نامشخص در تابستان برنامه‌ریزی شده است. همان‌طور که ذکر شد این نسخه شامل تمامی بسته‌های الحاقی Battlezone بوده به همین دلیل تمامی کاربران به آیتم‌های آن چون پوسته‌های مختلف و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت. نکته جالب توجه وجود یک بخش Classic Mode در نسخه Gold Edition بوده که استایل نسخه آرکید 1980 این بازی را بازسازی می‌کند.

طبق اعلام شرکت Rebellion، تمامی پلیرهای نسخه واقعیت مجازی و غیر واقعیت مجازی عنوان Battlezone می‌توانند در بخش Coop با یکدیگر بازی کنند. البته اشاره‌ای به وجود قابلیت بازی میان‌پلتفرمی نشده است. لازم به ذکر است چنان‌چه پیش از این نسخه معمولی Battlezone را تهیه کرده بودید، تمامی محتویات نسخه Battlezone: Gold Edition طی یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =